środa, 24 lutego 2016

Life is a Journey Enjoy the ride layout & Video Tutorial

Hi lovelies! I just received the new collection Secret Garden and oh my...it is so beautiful that I couldn't resit working immediately. I cut out these pretty butterflies, flower, tags that comes in this collection .  I made a video tutorial of this page that I hope you can see and enjoy it.

Witajcie! Właśnie dostałam nową kolekcję Sekretny Ogród i o rany... nie mogłam się oprzeć by nie zrobić pracy od razu. Wycięłam piękne motyle, kwiaty i tagi pochodzące z tej kolekcji. Przygotowałam video tutorial, mam nadzieję,  że będzie się Wam podobał.


My paper base is the Secret Garden 02 and I used the new doily stencil with molding paste to create textures, you can see all the process in the video. Let's take a look at all the details....

Moją bazą jest papier Skeretny Ogórd 02, użyłam też nowej maski serwetki i pasty strukturalnej dla nadania tekstury, co możecie zobaczyć na filmiku. Rzućcie okiem na szczegóły...






Studio 75 products list I used:
Użyłam:

Sekretny ogród 02
Maska serwetka 14x14 cm
Secret garden 07
Sekretny ogród 05



Here's the video tutorial I hope you find inspiration..Enjoy it! :)

Poniżej znajduje się video tutorial, mam nadzieję, że zainspiruje Was :)
>





USA

Thanks for stopping by...Until next time!

Dziękuję za wizytę i do następnego razu!

Marilyn Rivera


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz